HTML

Olcsó és gyors ételek -

Ha nincs kedved mindig ugyanazt enni újra és újra. Gyorsan elkészíthető ételek bárki számára, és nem is drágán.

Friss topikok

Linkblog

Rántott gomba

2010.04.04. 11:05 robika8813

Sokan szeretik a gombát, sokan nem. Én abba a táborba tartozom, aki minden módon megeszem a gombát. Legyen az rántva , sütve, pörköltnek, tojásrántottába.
 

A gomba egyik elkészítésénem módja , ha panírozzuk és kirántjuk. Én nagyon szeretem, és mivel egy ismerősnél egyszerre sok gomba termett le, így hát úgy gondoltam veszek belőle többet és elkészítem így vagy úgy.

A rántott gomba elkészítése nagyon egyszerű, és nem igényel nagy tudást.A gombafejeket alaposan meg mossuk majd egy lábos forrásban lévő vízbe beletesszük és 5 percig főzzük. Kivesszük őket és félretesszők. Eközbe előkészülünk a panírozáshoz, liszt , tojás, zsemlemorzsa. Szépen az összes gombával eljátszuk ezt a folyamatot, majd olajban kisütjük.

Hozzá készíthetünk, hasábkrumplit vagy rizst is. Én most rizst készítettem hozzá. Plusz mivel én úgy szeretem hogyha van hozzá tartár mártás, azt is csináltam.

Tartár: 1 pohár tejföl, majonéz, mustár, só , bors, citromlé, száraz fehér bor.

A tefölt összekeverjük két evőkanál majonézzel, egy evőkanál mustárral, egy kiskanál citromléve, és egy kis borral, majd sózzuk , borsozzuk és kész is. Egyszerű és finom.


 


 


 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koleszkaja.blog.hu/api/trackback/id/tr901893490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása